Pilotlar ve Yer Ekibi

 

P = Pilotun ariza bildirimi.
S = Tamir bakimcinin tamir sonrasi notu.

P: Sol ic tekerlegin kismen degistirilmesinde fayda var.
S: Sol ic tekerlek kismen degistirildi.

P: Test ucusu OK, fakat otomatik inis biraz sert.
S: Bu ucakta otomatik inis sistemi yok.

P: Kokpitte bir sey gevsemis.
S: Kokpitte bir sey sikistirildi.

P: On camda olu bocek var.
S: Canli bocek siparis edildi.

P: Otomatik pilotu sabit yukseklikte ucusa ayarlayinca dakikada 100 metre
alcaliyor.
S: Boyle bir problem gozlenmedi. (ucak yerdeyken test edilmis)

P: Sag tekerlek hidroliginde yag kacagi oldugunu gosteren bir yag birikintisi var.
S: Yag birikintisi temizlendi.

P: DME''nin volumu inanilmayacak kadar yuksek.
S: DME''nin volumu inanilabilir seviyeye ayarlandi.

P: Gaz manivelasi kilitleri kapatilinca manivela yerinden oynamiyor.
S:Kilitler zaten o ise yarar.
P: IFF calismiyor.S: IFF, OFF konumundayken asla calismaz.

P: Sanirim camda catlak var.
S: Sanirim haklisin.

P: 3 numarali motor kayip.
S: Biraz arastirinca motorun sag kanatta takili oldugu anlasildi.

P: Lovyeyi ileri itince ucak sacmaliyor.
S: Kendine ceki duzen vermesi, dogru durust ucmasi ve ciddi olmasi icin ucaga ihtar verildi.

P: Radardan miriltilar geliyor.
S: Radar havlamasi icin yeniden programlandi.

P: Kokpitte fare var.
S: Kedi install edildi.

1 yorum:
Write yorum

Öne Çıkan Yayın

Teknik resim nedir? Tarihsel gelişimi ve önemi nedir

  Resim sanatı ve tekniklerinin gelişimi, insanlık tarihi kadar eskidir. Mağaralardaki yaşamdan günümüze kadar uzanarak devamlılığını sürdür...